Overslaan en naar de inhoud gaan

Lof Prijs voor Vakinformatie 2015 gaat naar Coachlink

De Lof-jury: 'Coachlink is een succesvolle innovatieve uitbouw van de eigen bestaande portfolio met voldoende mogelijkheden voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Coachlink is door de onafhankelijke Lof-jury tot winnaar 2015 uitgeroepen. Donderdagmiddag is tijdens het MVW Lof Nieuwjaarsevent in de Hermitage in Amsterdam de winnaar van de Lof Prijs voor Vakinformatie 2015 bekendgemaakt.  Aan de prijs  is een geldbedrag verbonden van 10 duizend euro.

related partner content for mobile comes here

Uit het juryrapport: ‘Coachlink is een succesvolle innovatieve uitbouw van de eigen bestaande portfolio met voldoende mogelijkheden voor de toekomst. Er wordt niet geïnnoveerd voor de markt uit, goed gestuurd op kosten en groei krijgt de aandacht en tijd die het nodig heeft. De jury heeft Coachlink tot winnaar van de LOF Prijs voor Vakinformatie 2015 uitgeroepen vanwege het ondernemerschap en het vakmanschap waar Coachlink het resultaat van is.’

Over de prijs
De Lof Prijs voor Vakinformatie is dé kwaliteitsprijs voor vakinformatie en wordt uitgereikt aan vakinformatieve en professionele media. De Lof Prijs voor Vakinformatie 2015 is een initiatief van de Stichting Lucas-Ooms Fonds en Media voor Vak en Wetenschap van het Nederlands Uitgeversverbond.

De Lof-jury voor Vakinformatie 2015
Alex Beishuizen, voorzitter van de jury, zelfstandig media-adviseur.
Rob Does, CEO van Ithaka Group, internationaal onderzoeksagent voor media en branding.
Derk Haank, bestuurslid Lucas-Ooms Fonds; CEO Springer Business + Science Media.
Joost Istha, directeur Zigt Mediabureau.
Nic Louis, bestuurslid Media voor Vak en Wetenschap; directeur BIM Media tot en met. 2014.
Astrid Prummel, editor in chief Adformatie.
Oscar Rouwendal, manager verkoop en marketing Edu’actief.

Kennismakingsvideo:

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in