Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de meest bekeken commercials op YouTube van 2014

In de top 10 staan onder andere Nike, Centraal Beheer Achmea en Coca-Cola.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit is de YouTube-leaderboard van 2014.

related partner content for mobile comes here

1. Nike - Winner Stays
Bureau: Wieden+Kennedy
Mediabureau: Mindshare

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

2. Wren - First kiss
Bureau: by Tatia Plleva

3. Nike- The Last Game
Bureau: Wieden+Kennedy
Mediabureau: Mindshare


Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

4. Centraal Beheer Achmea - De zelfrijdende auto, even Apeldoorn bellen
Bureau: DDB & Tribal Amsterdam
Mediabureau: OMD


5. Ubisoft - Amazing street hack
Bureau: BETC Paris

6. KLM - Lost & Found service
Bureau: DDB & Tribal Amsterdam
Mediabureau: iProspect

7. Centraal Beheer Achmea - Echte winter, even Apeldoorn bellen
Bureau: DDB & Tribal Amsterdam
Mediabureau: OMD

8. John Lewis -
Bureau: Adam & Eve DDB
Mediabureua: Manning Gottlieb OMD

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

9. Efteling - Vaders verrast door tijger in Fata Morgana
Bureau: Fama Volat
Mediabureau: OMD

10. Coca-Cola - 
Mediabureau: Universal Media

;s feat. Milly Pye - België

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in