Overslaan en naar de inhoud gaan

Doutzen Kroes en Rivella: 'Stap even lekker uit je bubbel'

In de nieuwe commercial werkt het drankje opnieuw samen met topmodel Doutzen Kroes.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Voor het nieuwe Rivella Koolzuurvrij neemt Rivella de social mediagekte op de hak. We zien een naturel Doutzen genieten van een strandwandeling. Zodra ze dit moment wil vastleggen op een selfie, duikt er een publiciteitsteam op dat de omgeving verandert in een ‘Insta-waardige’ setting en Doutzen transformeert in een over-the-top gestyld model. Dat past natuurlijk totaal niet bij het Friese topmodel, die met een verontwaardigd 'oelewappers' aangeeft dat iedereen even normaal moet doen. Want ja, naturel is wel zo lekker.
 
De commercial is gemaakt door Alfred en geregisseerd door de Zweedse Magnus Renfors van Hobby Film. Bijzondere details: één van Doutzens beste vriendinnen, styliste Jetteke van Lexmond, verzorgde de styling. De jurk van ontwerper Bas Kosters is gemaakt van restantmaterialen van kapotte paraplu’s. En wie goed oplet ziet als figuranten ook nog Shannery, het nichtje van Sunnery James (Doutzens echtgenoot) en Doutzens goede vriendin Iris Zeilstra. 

related partner content for mobile comes here


 
Credits
Bureau: Alfred International
Verantwoordelijk bij Rivella: Karlijn van Ruiten, Gillis Wesselman van Helmond, Susan Houben
Concept: Jorn Kruijsen & Jeroen van de Sande
Strategie: Paul van Kuilenburg
Account: Piet Honig & Mireille Elberse 
RTV Producer: Rosa Staal
Productiemaatschappij: Hobby Film
Regisseur: Magnus Renfors
Producer: Ola Rutz
Lighting cameraman/D.O.P: Christian Haag
Editor: Martin Heijgelaar
Muziek/geluidstudio: Sauvage Sound
Online & Grading: De Grot

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in