Dotcommers lijden pijn
Dotcombedrijven zijn stevig aan het bezuinigen op hun advertentie-uitgaven en leggen daardoor grote druk op de bureaus, die…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Zo moet 24/7 reorganiseren en mensen ontslaan en ook Doubleclick moet snijden in zijn personeelsbestand, zo werd vorige week bekend gemaakt. Het mediabureau Zenith Media constateerde vorige week dat de verwachte groei van de online advertentiemarkt minder groot is dan verwacht. Wereldwijd neemt de groei van onlinebestedingen in 2000 met 15 procent af en in de VS halveert de groei tot 4,6 procent. Ook webbouwbedrijven als Razorfish zetten mensen op straat.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid