Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de beste brand activations van augustus

De maand waarin Instagram en streetart bij elkaar komen, een gezellige Zwitser mensen naar zijn huis krijgt en sporters nog steeds in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

1. GRAUBÜNDEN TOURISM - THE GREAT ESCAPE

related partner content for mobile comes here

De Zwitserse regio Graubünden is een onontdekte parel. Om meer bezoekers naar het gebied te trekken werd een creatieve billboard-campagne bedacht. Reizigers op het station van Zurich kwamen via een livestream rechtstreeks in contact met een vrolijk bebaarde bergbewoner. Hij probeerde ze te verleiden tot snel een bezoekje aan het prachtige dorp Vrin, met succes. En de video ging de hele wereld over.

Bureau: Jung von Matt/Limmat

2. NIKE – INSTAPOSTERS

Deze zomer veroverde Nike de straten van Moskou met een innovatieve mix van social en guerrilla. Ze speurden Instagram af naar foto’s van sportende vrouwen en de gaafste foto’s kregen een nieuw leven als stencil art (waarvan de privacy issues vooraf werden afgetikt uiteraard). Dat motiveerde andere vrouwen om hun sportieve selfies te delen. Het resultaat: een lawine aan girl power-posts met Nike in de hoofdrol.

Bureau: BBDO

3. HEINEKEN – THE JONAH LOMU MACHINE

Wat gebeurt er als je een van de grootste rugbylegendes verstopt in een speelautomaat in een met sportfans volgeladen kroeg in Dublin? Heineken zocht het uit in deze feelgoodstunt ter promotie van zijn sponsorship van de Rugby World Cup 2015. Het is niet de eerste keer dat een merk een sportheld in een machine stopt, maar de uitvoering en het enthousiame van Jonah Lomu zijn wel erg leuk.

Bureau: Rothco

BrandActivation.nl, een blog van BrandBase, selecteert elke maand drie inspirerende brand activation-cases voor Adformatie. Aan het eind van het jaar wordt het allerbeste werk van 2015 gekozen. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in