Overslaan en naar de inhoud gaan

Allard Jaspars vertrekt bij Roorda

De creative accelerator en senior copywriter zoekt meer creatieve vrijheid.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na iets meer dan twee jaar vertrekt Allard Jaspars bij het Amsterdamse reclamebureau .

related partner content for mobile comes here

Naar eigen zeggen wil Jaspars andere campagnes maken dan Roorda voorstaat. ‘Roorda richt zich op gedragsverandering en maakt veel campagnes die gebruik maken van vaste psychologische werkingsmechanismen. Daar wil ik juist meer creatieve vrijheid in’, aldus Jaspars.

De vertrekkende copywriter heeft er vertrouwen in dat Roorda op dezelfde voet verder zal gaan. ‘Roorda loopt inmiddels goed, ik heb er veel geleerd en met plezier gewerkt. Vooral de begeleiding van de creatieve teams vond ik een feestje.’

Joeri Jansen, creative director bij Roorda, beaamt dat. Jansen: ‘De afgelopen jaren heb ik met plezier en succes samengewerkt met Jaspars en zal dat blijven doen, mocht hij na Roorda freelance beschikbaar zijn. Zijn copy-talent, gedrevenheid en energie kan ik een ieder aanbevelen.’

Hoewel er meerdere gesprekken lopen, is het nog onduidelijk waar Jaspars zijn carrière gaat vervolgen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in