Overslaan en naar de inhoud gaan

Direct-to-consumer: Doe het goed of doe het niet

Prijzen stijgen. Wat betekent dat voor de e-commerce bedrijven en bestaande merken die rechtstreeks aan consumenten verkopen?
Shutterstock e-commerce
© Afbeelding: Shutterstock
Shutterstock e-commerce
© Afbeelding: Shutterstock

Is het gedaan met de opmars van direct-to-consumer? Als het aan financiële nieuwsnetwerk CNBC ligt wel. Eerder dit jaar signaleerde dit netwerk dat DTC-merken kampen met stijgende Facebook-prijzen, verslechterende reclamemetingen, uit de pan rijzende transportkosten en teleurstellende klantenbestanden. Grote DTC-bedrijven zouden daardoor te maken hebben met krimpende omzetten en marges terwijl hun verliesposten razendsnel groeien. Er is volgens CNBC dit jaar al voor miljarden aan beurswaarde verdampt in het DTC-segment. 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in