Overslaan en naar de inhoud gaan

Van denken naar doen: T-Mobile verandert 'Unlimited'-merkcampagne

Na twee jaar in te spelen op de Unlimited-mindset gaat de provider nu een activatielaag starten.
T-Mobile Fresku
Fresku
© Afbeelding: T-Mobile
T-Mobile Fresku
Fresku
© Afbeelding: T-Mobile

Vervolgstap

De campagne is bedacht en ontwikkeld door het vaste bureau Tbwa\Neboko. Rik Ledder, ceo van het bureau, zegt: 'Wij zijn erg trots het big idea ‘De Unlimiteds’ naar het volgende niveau te brengen. Een inhoudelijke evolutie, consistent in de opvallende en herkenbare T-Mobile signatuur.'

Ook Margaret Kreuger, manager brand & customer communications van T-Mobile, is enthousiast over de nieuwe richting. 'Met ‘Denk Unlimited’ zetten we de vervolgstap in onze merkcampagne. De afgelopen twee jaar hebben we Nederland laten inzien dat Unlimited een mindset is. Met deze nieuwe campagne gaan deze mentaliteit concretiseren.'

De telecomprovider zegt Nederlanders te willen prikkelen om buiten de gebaande paden te gaan, te vernieuwen en 'mooie dingen te maken.' Er komt daarom een activatielaag zodat mensen daadwerkelijk aan de slag kunnen. 

Hieronder een campagnevideo van 'Denk Unlimited'. (Tekst loopt door onder de video)

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Brede campagne

De 'Denk Unlimited'-campagne start vandaag op tv, radio, buitenreclame, sociale media, online, CRM en in winkels. 

Credits:

Klant: T-Mobile: Sanne Cuperus, Margaret Kreuger
Bureau: Tbwa\Neboko
Productie: Grandia’s Army, Maarten van Hemmen & Lex Szanto
De Grot, The Compound, MRTN, Sharkee, Joppo
Muziek: Mucky, lyrics ism Fresku

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in