Premium Merkstrategie / JANUARY 4, 2023 11:50 Direct-to-consumer: Doe het goed of doe het niet Prijzen stijgen. Wat betekent dat voor de e-commerce bedrijven en bestaande merken die rechtstreeks aan consumenten verkopen?
Premium Customer Experience / SEPTEMBER 20, 2022 12:23 Inflatiemarketing. De pijn van prijsverhogen Moeten merken gaan stunten met prijzen, of zich juist positioneren als premium? En als je je prijzen verhoogt: hoe leg je dat dan uit?
Premium Carriere / MAY 3, 2022 11:56 De CMO van 2032: een snufje charisma, digitaal en gefocust Aan de vooravond van de CMO Day vroegen we vier experts wat de marketeer van 2032 moet weten en kunnen. 'De CMO wordt meer beta.'
Premium Data & Insights / JANUARY 27, 2022 10:30 NRC Media rekent af met aannamen: veel overlap tussen krantenlezers en podcastluisteraars Deze uitgever publiceert de uitkomsten van NRC Verantwoord, een uitgebreid doelgroeponderzoek onder de gebruikers van het mediamerk.
Premium Media / JANUARY 5, 2022 11:59 Met Max Verstappen en Game of Thrones op jacht naar abonnees Stroomversnelling: de groei van streaming in 2022. 'In Europa zijn ze bereid om voor twee á drie videostreamingdiensten te betalen.’
Effectiviteit / NOVEMBER 4, 2021 15:03 Hans Middelhoek over het nieuwe denken in marketingeffectiviteit De Effies: de belangrijkste prijs voor reclame-effectiviteit is nu de belangrijkste prijs voor marketingeffectiviteit.
Premium Data & Insights / APRIL 16, 2020 10:48 Datavaccin tegen de crisis Hoe pas je je digitale marketingpraktijk aan op de crisistijd en daarna? ‘Het risico is dat corona te snel als verklaring wordt…
Premium Merkstrategie / MARCH 26, 2020 15:49 Gedumpte merken: Meer dan een logo en naam Welk merk kun je zomaar dumpen en waar blijf je van af?
Premium Merkstrategie / MARCH 26, 2020 11:24 Coronacommunicatie around the world: van zwoele quarantainetips tot anti-coronamatrassen Van zwoele quarantainetips tot anti-coronamatrassen; wat roepen de merken en marketeers in het nieuwe virale tijdperk?
Premium Merkstrategie / FEBRUARY 25, 2020 12:10 De nieuwe oude doelen van Coca-Cola Coca-Cola geeft het startschot voor een nieuwe Europese purpose-campagne. Marketingman Walter Susini weet dat de consument wantrouwig is.