De nieuwe oude doelen van Coca-Cola
Coca-Cola geeft het startschot voor een nieuwe Europese purpose-campagne. Marketingman Walter Susini weet dat de consument wantrouwig is.
Coca-Cola wil de hele wereld aan het recyclen krijgen maar wordt tegelijkertijd gezien als grootste veroorzaker van de groeiende plasticberg. Een uitdaging voor marketinghoofd Walter Susini, die op het hoofdkwartier in Londen onlangs het startschot gaf voor de nieuwe Europese purpose-campagne (zie 90 seconden-commercial hieronder).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidZonde van die 2,3 mio productiekosten Een grote bak agressie, destructie, ellende en narigheid wat dan in de laatste 10 seconden zou moeten zijn rechtgezet. This is not Coca Cola selling happiness, this is Coca Cola selling bullshit.
Gelukkig voor Coca Cola is er dan een NGO die nog nooit van Byron Sharp heeft gehoord en een grote poster ophangt van het Coca Cola Logo. Een mooiere activatie van het geheugenspoor kan je niet hebben. Die kleine lettertjes? Die worden volledig overstraald door het merk.