Overslaan en naar de inhoud gaan

De nieuwe oude doelen van Coca-Cola

Coca-Cola geeft het startschot voor een nieuwe Europese purpose-campagne. Marketingman Walter Susini weet dat de consument wantrouwig is.
Plastic Waste
Plastic Waste
© Uit de documentaire: Coca Cola's Nasty Plastic Problem
Plastic Waste
Plastic Waste
© Uit de documentaire: Coca Cola's Nasty Plastic Problem

Coca-Cola wil de hele wereld aan het recyclen krijgen maar wordt tegelijkertijd gezien als grootste veroorzaker van de groeiende plasticberg. Een uitdaging voor marketinghoofd Walter Susini, die op het hoofdkwartier in Londen onlangs het startschot gaf voor de nieuwe Europese purpose-campagne (zie 90 seconden-commercial hieronder).

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Martin de Munnik

Zonde van die 2,3 mio productiekosten Een grote bak agressie, destructie, ellende en narigheid wat dan in de laatste 10 seconden zou moeten zijn rechtgezet. This is not Coca Cola selling happiness, this is Coca Cola selling bullshit.
Gelukkig voor Coca Cola is er dan een NGO die nog nooit van Byron Sharp heeft gehoord en een grote poster ophangt van het Coca Cola Logo. Een mooiere activatie van het geheugenspoor kan je niet hebben. Die kleine lettertjes? Die worden volledig overstraald door het merk.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in