Overslaan en naar de inhoud gaan

Aldi gaat zwaarder inzetten op marketingcommunicatie, neemt legertje marcommers aan

De supermarktdiscounter zegt zich te gaan richten op de positionering van - en communicatie over het merk.
Leger marketeers gezocht
Leger marketeers gezocht
© Werkenbijaldi.nl
Leger marketeers gezocht
Leger marketeers gezocht
© Werkenbijaldi.nl

Aldi breidt de afdeling marketingcommunicatie uit. Op werkenbijaldi.nl staan 16 marketingvacatures voor onder meer een marketing intelligence specialist, een digital marketing specialist, een social media specialist, een social media manager en een marketing campagne manager. Daarnaast zoekt Aldi een interne communicatie specialist, een interne communicatie manager en een externe communicatie manager [sic].

related partner content for mobile comes here

Aldi meldt: ‘Wij vernieuwen momenteel op allerlei vlakken en hebben grote ambities om verder te groeien. De afdeling Marketing & Communicatie speelt hier een belangrijke rol in. We bouwen de bestaande afdeling verder uit, met professionals die zich gaan richten op de positionering van en communicatie over ons merk.’

Aldi wil verder niet inhoudelijk ingaan op de marketingcommunicatieplannen. ‘Daar is het op dit moment nog te vroeg voor.’

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in