Overslaan en naar de inhoud gaan

Diergaarde Blijdorp laat olifant trompetteren in interactieve abri

Rotterdamse ov-reizigers die op de tram of bus staan te wachten, worden verrast door een olifant die tot leven komt op een digitaal scherm.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Exterion Media heeft in samenwerking met Diergaarde Blijdorp en reclamebureau IN10 een ‘wild life’ ervaring gecreëerd in een interactieve abri die te vinden is op de Nieuwe Binnenweg in Rotterdam. De olifant reageert op de bewegingen van mensen in de interactieve abri, blaast wind uit en trompettert. Het is onderdeel van de publiekscampagne 2014 &;Zomer in Diergaarde Blijdorp&;.

related partner content for mobile comes here

Verder zijn twee schaduwbeelden van een olifant en een giraffe op abri&;s te zien in de regio Zuid-Holland en de kustplaatsen in Zeeland, Zuid-Holland en Noord-Holland. Op de Blijdorp-Facebookpagina worden bezoekers ook uitgenodigd mee te doen aan een ‘schaduwdier-wedstrijd’.

Guy Grimmelt, Marketing & Business Development Director van Exterion Media: “De campagne is wederom een goed voorbeeld van hoe er extra aandacht kan worden gecreëerd door toevoeging van interactiviteit aan een buitenreclamecampagne.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in