Diergaarde Blijdorp laat olifant trompetteren in interactieve abri


Exterion Media heeft in samenwerking met Diergaarde Blijdorp en reclamebureau IN10 een ‘wild life’ ervaring gecreëerd in een interactieve abri die te vinden is op de Nieuwe Binnenweg in Rotterdam. De olifant reageert op de bewegingen van mensen in de interactieve abri, blaast wind uit en trompettert. Het is onderdeel van de publiekscampagne 2014 'Zomer in Diergaarde Blijdorp'.
Verder zijn twee schaduwbeelden van een olifant en een giraffe op abri's te zien in de regio Zuid-Holland en de kustplaatsen in Zeeland, Zuid-Holland en Noord-Holland. Op de Blijdorp-Facebookpagina worden bezoekers ook uitgenodigd mee te doen aan een ‘schaduwdier-wedstrijd’.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSGuy Grimmelt, Marketing & Business Development Director van Exterion Media: “De campagne is wederom een goed voorbeeld van hoe er extra aandacht kan worden gecreëerd door toevoeging van interactiviteit aan een buitenreclamecampagne.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid