Den Haag steekt 6 miljoen in citymarketing
Deze citymarketing is volgens Den Haag nodig om de concurrentie aan te gaan met andere (Europese) steden en belangrijk voor de Haagse economie. Een essentieel onderdeel van deze marketingstrategie is een samenwerkingsverband met Yorin/RTL5. Onder de noemer 'Den Haag Live' gaan de HMG-zenders rond mei twaalf lifestyleprogramma's van een half uur uitzenden over wonen, werken, winkelen, uitgaan, sporten, recreÎren en studeren in de stad.
Met de regionale zender RTV West is afgesproken dat deze ook twintig van dergelijke uitzendingen gaat verzorgen. Met de programma's op Yorin/RTL 5 en RTV West is een bedrag van 200.000 euro gemoeid.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHet meeste geld trekt de gemeente uit voor de jaarlijkse evenementen Koninginnenach en Parkpop, in totaal 450.000 euro. Filmfestival by the Sea keert ook dit jaar weer terug in Den Haag en krijgt een subsidie van 25.000 euro. Het nieuwe dartevenement International Dart League krijgt 75.000 euro toegewezen.
Ook gaat nog eens een ton naar de aankleding van de stad met bijvoorbeeld digitale informatieborden bij de toegangswegen en vlaggen en billboards om de culturele evenementen aan te kondigen (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid