Delta Lloyd houdt reclamepitch


Er volgt binnenkort een pitch. Dat bevestigt Koen van Niftrik, brandmanager Delta Lloyd. Conclusion Communication Architects begeleidt de bureaupitch. Van Niftrik: ‘Na een goede samenwerking van 4,5 jaar met Lowe & Draftfcb hebben we behoefte aan een nieuwe impuls. Er is heel veel veranderd de afgelopen jaren, zowel bij Lowe en Draft als bij Delta Lloyd. Ook de verzekeringsmarkt heeft in de afgelopen tijd flinke veranderingen ondergaan.’
Volgens Van Niftrik heeft de verzekeraar pas recent besloten om het contract met het bureau op te zeggen en is nog niet bekend welke bureaus aan de pitch gaan meedoen. In 2006 beëindigde Delta Lloyd de samenwerking met TBWA\Neboko, het bureau dat de pay-off ‘...zeker Delta Lloyd’ bedacht. Bij de samenwerking met Lowe & Draftfcb werd de pay-off destijds gehandhaafd en dat zal straks
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSook het geval zijn bij het nieuwe bureau. Van Niftrik licht toe: ‘Die pay-off staat als een huis. Die willen we niet veranderen.’
Delta Lloyd heeft volgens Van Niftrik ‘de ambitie om per 1 januari volgend jaar’ een nieuw bureau te hebben.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid