Overslaan en naar de inhoud gaan

Delta Lloyd houdt reclamepitch

Delta Lloyd beëindigt na 4,5 jaar de samenwerking met Lowe & Draftfcb en gaat op zoek naar een nieuw reclamebureau.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Er volgt binnenkort een pitch. Dat bevestigt Koen van Niftrik, brandmanager Delta Lloyd. Conclusion Communication Architects begeleidt de bureaupitch. Van Niftrik: ‘Na een goede samenwerking van 4,5 jaar met Lowe & Draftfcb hebben we behoefte aan een nieuwe impuls. Er is heel veel veranderd de afgelopen jaren, zowel bij Lowe en Draft als bij Delta Lloyd. Ook de verzekeringsmarkt heeft in de afgelopen tijd flinke veranderingen ondergaan.’

related partner content for mobile comes here

Volgens Van Niftrik heeft de verzekeraar pas recent besloten om het contract met het bureau op te zeggen en is nog niet bekend welke bureaus aan de pitch gaan meedoen. In 2006 beëindigde Delta Lloyd de samenwerking met TBWA\Neboko, het bureau dat de pay-off ‘...zeker Delta Lloyd’ bedacht. Bij de samenwerking met Lowe & Draftfcb werd de pay-off destijds gehandhaafd en dat zal straks

ook het geval zijn bij het nieuwe bureau. Van Niftrik licht toe: ‘Die pay-off staat als een huis. Die willen we niet veranderen.’

Delta Lloyd heeft volgens Van Niftrik ‘de ambitie om per 1 januari volgend jaar’ een nieuw bureau te hebben.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in