Dekker heeft twijfels over Talpa
Dat zegt Dekker tegen Emerce. ‘Ze hebben wel een roadshow gehouden voor de mediabureaus, maar niet eens voor de adverteerders. Het probleem dat ik met Talpa heb, is dat er heel veel over ze geschreven is en dat er volop wordt gespeculeerd, maar dat niemand weet wat ze nou echt gaan doen.’
John de Mol presenteert eind juni zijn tv-plannen officieel. Dekker zegt dat Talpa zich voornamelijk geconcentreerd heeft op het aannemen van talent en zich beziggehouden met formats, het management en met overnames (Radio 538). De dialoog met adverteerders heeft onvoldoende plaatsgevonden.’
De mediamanager van één van ’s lands grootste adverteerders zegt dat het ‘absoluut niet zeker’ is, of Talpa het verschil gaat maken. ‘Wel schudt het de boel natuurlijk lekker op en houdt het de rest wakker. Dat is natuurlijk wel positief. Wel vind ik dat Talpa een groot financieel risico neemt.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid