Overslaan en naar de inhoud gaan

Dekker heeft twijfels over Talpa

Harry Dekker, mediadirecteur van Unilever, vindt dat Talpa de adverteerder niet centraal staat in onder meer de plannen met tv-zender…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat zegt Dekker tegen Emerce. ‘Ze hebben wel een roadshow gehouden voor de mediabureaus, maar niet eens voor de adverteerders. Het probleem dat ik met Talpa heb, is dat er heel veel over ze geschreven is en dat er volop wordt gespeculeerd, maar dat niemand weet wat ze nou echt gaan doen.’
John de Mol presenteert eind juni zijn tv-plannen officieel. Dekker zegt dat Talpa zich voornamelijk geconcentreerd heeft op het aannemen van talent en zich beziggehouden met formats, het management en met overnames (Radio 538). De dialoog met adverteerders heeft onvoldoende plaatsgevonden.’

related partner content for mobile comes here

De mediamanager van één van ’s lands grootste adverteerders zegt dat het ‘absoluut niet zeker’ is, of Talpa het verschil gaat maken. ‘Wel schudt het de boel natuurlijk lekker op en houdt het de rest wakker. Dat is natuurlijk wel positief. Wel vind ik dat Talpa een groot financieel risico neemt.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in