Overslaan en naar de inhoud gaan

Mulkens hoofdredacteur 'AD Haagsche Courant'

Dennis Mulkens (46) is de beoogde nieuwe hoofdredacteur van de Haagse editie van de fusiekrant (AD en een aantal regionale bladen), die…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij volgt Peter ter Horst op, die niet dezelfde energie kan opbrengen voor de fusiekrant als voor de huidige krant. In de regio Den Haag gaat de krant 'AD Haagsche Courant' heten. AD-hoofdredacteur Jan Bonjer wordt de overkoepelende hoofdredacteur, Mulkens neemt het Haagse deel voor zijn rekening.

related partner content for mobile comes here

Zijn benoeming is nog niet geformaliseerd, omdat het hele fusieplan nog in de fase zit van advisering door redactie- en ondernemingsraden.

Mulkens begon zijn loopbaan bij de krant Het Binnenhof. Bij de Haagsche Courant werkte hij onder meer als sportverslaggever, politieverslaggever, plaatsvervangend chef stad en chef binnenland (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in