De Top 10 trending topics van Dmexco
Welke onderwerpen vielen nu echt op in Keulen?
door Stefanie Goddijn
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
- 1. Content is king. Het gaat niet om storytelling. Het gaat om story living. Je moet je verhaal niet verzinnen, maar beleven en bewijzen.
- 2. Creativiteit volgt media. Media volgt data-analyse. Het draait allemaal om het gedrag van consumenten en het identificeren van het publiek.
- 3. Eindelijk en dan nu echt zal 2016 het jaar van mobiel zijn.
- 4. Verkoop en marketing moet kunnen luisteren. Je moet in staat zijn vragen en onderwerpen op te pikken en die te vertalen naar kansen.
- 5. Om je niet te verliezen in data is het essentieel om KPI's van tevoren vast te stellen.
- 6. Wat is het media-ecosysteem voor je merk? Ontdek hoe je doelgroep zich gedraagt en welke touchpoints deze heeft. Integreer deze touchpoints en kanalen in een media-ecosysteem.
- 7. Lokale aanpak is een must voor het creëren van content.
- 8. Programmatic kopen en verkopen is de standaard geworden. Premium formaten en digitale video zullen de programmatic markt laten exploderen.
- 9. Met de groei van de programmatic markt ontstaan ook misstanden. Fraude en lage viewablility zijn belangrijke aandachtspunten.
- 10. De rol van de bureaus ten opzichte van elkaar en de adverteerder verandert. Inzicht in data, consumentengedrag en kennis over de programmatic markt vereisen een meer specifieke en individuele benadering met merken.
Stefanie Goddijn is Digital Consultant / Team Lead l'Oreal bij Zenithoptimedia
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid