Overslaan en naar de inhoud gaan

De Top 10 trending topics van Dmexco

Welke onderwerpen vielen nu echt op in Keulen?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

door Stefanie Goddijn

related partner content for mobile comes here
  • 1. Content is king. Het gaat niet om storytelling. Het gaat om story living. Je moet je verhaal niet verzinnen, maar beleven en bewijzen.
  • 2. Creativiteit volgt media. Media volgt data-analyse. Het draait allemaal om het gedrag van consumenten en het identificeren van het publiek.
  • 3. Eindelijk en dan nu echt zal 2016 het jaar van mobiel zijn.
  • 4. Verkoop en marketing moet kunnen luisteren. Je moet in staat zijn vragen en onderwerpen op te pikken en die te vertalen naar kansen.
  • 5. Om je niet te verliezen in data is het essentieel om KPI&;s van tevoren vast te stellen.
  • 6. Wat is het media-ecosysteem voor je merk? Ontdek hoe je doelgroep zich gedraagt ​​en welke touchpoints deze heeft. Integreer deze touchpoints en kanalen in een media-ecosysteem.
  • 7. Lokale aanpak is een must voor het creëren van content.
  • 8. Programmatic kopen en verkopen is de standaard geworden. Premium formaten en digitale video zullen de programmatic markt laten exploderen.
  • 9. Met de groei van de programmatic markt ontstaan ook misstanden. Fraude en lage viewablility zijn belangrijke aandachtspunten.
  • 10. De rol van de bureaus  ten opzichte van elkaar en de adverteerder verandert. Inzicht in data, consumentengedrag en kennis over de programmatic markt vereisen een meer specifieke en individuele benadering met merken.

Stefanie Goddijn is Digital Consultant / Team Lead l&;Oreal bij Zenithoptimedia

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in