Overslaan en naar de inhoud gaan

Co-creatie in de bios: knakworst-popcorn?

Biosocoopketen Vue komt met de campagne ‘Pop de Smaak’. Bezoekers worden uitgedaagd om een nieuwe popcornsmaak te bedenken.
Pop de Smaak
Pop de Smaak
© Vue Bioscopen en Jimmy's Popcorn
Pop de Smaak
Pop de Smaak
© Vue Bioscopen en Jimmy's Popcorn

Bij een zak chips hebben we inmiddels een wat ruimere smaakkeuze dan het traditionele ‘paprika of naturel’. Liefhebbers kunnen kiezen uit ‘Cheese & Onion’, ‘Bolognese’, ‘BBQ Ham’ en zelfs ‘Patatje Joppie’. Dat de keuze bij popcorn nog altijd slechts bestaat uit ‘zoet’ of ‘zout’, is bioscoopketen Vue een doorn in het oog. Daarom initieert het in samenwerking met premium brand Jimmy’s Popcorn de actie ‘Pop de Smaak’.

related partner content for mobile comes here

SUSHI POPCORN?! VERZIN DE NIEUWE POPCORN SMAAK EN WIN 1000 EURO

Winnende smaak

De bioscoopketen roept heel Nederland daarmee op zijn eigen unieke smaak voor popcorn in te zenden. Naast een geldprijs voor de winnaar, wordt de winnende smaak uiteindelijk in productie gebracht en in alle Vue vestigingen verkocht.

Uit een longlist van tien kiest een jury een drietal genomineerden die tijdelijk in de bioscoop verkrijgbaar zullen zijn. Vue-bezoekers kunnen komen proeven en hun stem uitbrengen. De winnende smaak zal in productie gaan en verkocht worden in alle Vue bioscopen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
willem van Rooij

Zo slecht gemaakt! Concept gekat can Lays, lelijk gefilmd en traag gemonteerd. Het slechtste verkiezingsfilmpje is nog bijna beter...

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in