Overslaan en naar de inhoud gaan

Capgemini introduceert Digital Customer Experience

De dienstverlener wil daarmee alle digitale expertise en ervaring bundelen voorzien van de benodigde diensten
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

&;Klanten kunnen daarmee ‘digitale strategieën en platformen te begrijpen en te implementeren, zodat zij hun manier van zaken doen en de interactie met eindgebruikers fundamenteel kunnen transformeren’, aldus het Capgemini.

related partner content for mobile comes here

Capgemini constateert dat dat bedrijven uit alle sectoren hun klantervaringen willen digitaliseren om de klantintimiteit te vergroten, groei te verstevigen en zich te onderscheiden van concurrenten: ‘Van de Chief Marketing Officer die zijn time-to-market wil verkleinen met contextrijke klantcampagnes, tot de CIO die het tempo wil bijhouden van de snel veranderende business. Maar ook voor de COO en CFO voor wie respectievelijk innovatie en een transparante verslaggeving van de operationele performance van wezenlijk belang zijn’, aldus Capmenini.  DCX komt wereldwijd voor alle sectoren beschikbaar. Nederland, Noord-Amerika, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en Duitsland zijn de belangrijkste markten in de eerste fase van de  nieuwe dienstverlening.

‘We weten dat de huidige consument vlekkeloze interacties verwacht via meerdere kanalen, met een snelle, bijna directe respons. Om dit te bewerkstelligen moeten bedrijven meer agile, innovatief, social en mobile zijn en, boven alles, compleet gefocust zijn op de klant’,  zegt Manfred van Gurchom, Lead Digital Customer Experience bij Capgemini. ‘Het voortdurend veranderende landschap van zakelijke technologieoplossingen heeft voor veel organisaties geleid tot stagnatie in het proces van besluitvorming over wat het best is voor de operationele activiteiten, werknemers en klanten. Onze Digital Customer Experience Service Line zal bedrijven helpen digitale diensten intelligent in te zetten om te zorgen voor betekenisvolle ervaringen bij klanten op basis van een holistische en winstgevende strategie.’

                            

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in