Overslaan en naar de inhoud gaan

Kek tasje bij begrafenis Philip Seymour Hoffman

Pr-fail of ‘onschuldige fout?’
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Twee merken hebben de begrafenis van acteur Philip Seymour Hoffman proberen te hijacken, meldt The New York Post.

related partner content for mobile comes here

Actrice Amy Adams had tijdens de begrafenis een tas van het merk Valentino bij zich. De pr-dame, ofwel ‘celebrity relations manager’ van het merk dacht daar handig op in te spelen met een mail (met tikfouten) aan journalisten en bloggers:

‘We zijn blij dat Amy Adams 6 februari de Valentino Garavany Rockstud Duble-tas uit de lente-/zomercollectie.’ De juiste naam van de tas is de Valentino Garavani Rockstud Double.

Na verontwaardigde reacties kwam Valentino met een excuses. Een woordvoerder zei dat ze zich niet bewust waren van het feit dat de foto’s van Adams werden genomen bij Hoffmans begrafenis (hoewel dat wel uit het bijschrift van de foto blijkt). Ze noemt het een onschuldig foutje.

Een woordvoerder van de actrice meldde dat Adams het verschrikkelijk vindt dat de suggestie is gewekt dat ze mee zou doen aan een promotie op dat moment.

Het merk bevestigde dat de actrice niets te maken had met de promotie e-mail.

meldt ook dat genodigden voor de begrafenis laarzen zouden hebben ontvangen van Ugg, in de hoop dat zij die zouden dragen en de Uggs dus op foto’s zouden komen. ‘Het weer in New York “sucks”.’ 

Een woordvoerder van UGG Australia gaf aan dat de beroemheden er juist zelf om hadden gevraagd.

NB. Wat wellicht nog schokkender is, is het prijskaartje dat volgens de krant aan de ‘Valentino Garavani Rockstud Double’ hangt: 3.275 dollar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in