Overslaan en naar de inhoud gaan

Google Glass trekt volle zalen

Aan de overvolle zaal tijdens het Cross Media Café was goed te zien dat wearables, zoals de smartwatch en Google Glass een enorme…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gfk kwam ook met cijfers naar buiten dat er vorig jaar naar schatting zo&;n 4.000 smartwatches zijn verkocht. De echte consumenten adoptie van draagbare technologieën wordt dit jaar verwacht.  

related partner content for mobile comes here

De belangrijkste conclusie op gebied van wearables is dat je als organisatie microrelevant moet zijn. Hoe kleiner het scherm hoe meer relavantie je aan de eindgebruiker moet gaan bieden om niet direct verwijderd te worden.  Niet elke Glass gebruiker is al gecharmeerd van Google’s bril. Glass-beztitter Ben van der Burg gebruikt de bril momenteel nog zeer beperkt en pakt nog steeds liever zijn smartphone uit zijn jaszak. Toch ziet Van der Burg de potentie van deze wearable techniek en realiseert hij zich dat bedrijven nu al moeten experimenteren om de toekomstige voordelen te ontdekken.

 

Lees ook:

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in