T-Mobile hakt in marketing en sales


Het telecombedrijf voert op dit moment gesprekken met de ondernemingsraad over de sanering die ophanden is om de organisatie ‘slagvaardiger en efficiënter te maken’.
De reden voor de reorganisatie is de snel groeiende verschuiving van traditionele kanalen naar online en sociale media. Zo is het aantal telefoontjes naar de klantenservice in drie jaar tijd met 60 procent afgenomen, terwijl de service App My T-Mobile maandelijks 3 miljoen keer wordt bezocht.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWoordvoerder Michale Vos: ‘Ook op ons forum, waar alle mogelijke informatie direct voorhanden is, communiceren we anders met en staan we dichterbij de klant.’
T-Mobile zal diverse afdelingen integreren om klantgerichter en efficiënter te gaan werken. Dit betekent dat arbeidsplaatsen komen te vervallen, maar er ook nieuwe functies ontstaan.
De 75 mensen van wie T-Mobile afscheid neemt kunnen een beroep doen op het sociaal plan van T-Mobile.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid