Overslaan en naar de inhoud gaan

Blast Radius filmt in Milaan voor Onitsuka Tiger

'Trots op een krachtig erfgoed, maar niet bang om op te komen tegen de grauwe massa.'
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Om de lente/zomercollectie 2014 van onder de aandacht te brengen, maakte het Amsterdamse Blast Radius een online film waarin de &;verborgen hotspots&; van trendy Milaan worden blootgelegd door de zorgvuldig op merkwaarden doorgelichte Erik Garbo. De jongen -half Italiaans en half Japans - struint in de film de straten af van hip en trendy hood . Zie video hieronder.

related partner content for mobile comes here

Onitsuka Tiger zegt Erik Garbo en de wijk Navigli te hebben gekozen, omdat ze beide de merkwaarden van Onitsuka Tiger delen: &;Trots op een krachtig erfgoed, maar niet bang om op te komen tegen de grauwe massa.&;

Ook een en een film waarin de collectie lekker losjes wordt getoond, maakt onderdeel uit van de campagne.

Bij de campagne waren onder meer betrokken de Deense fotografe (&;met een laid-back attitude) Karen Rosetzsky,  film director Sara Domogala en de &;straatcultuurexperts&; van 100% Halal (productie).

Onitsuka Tiger | My Town My Tracks SS14 | Journey:

Collection film:

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in