
Bedingfield geeft voor Coca-Cola een draai aan het kerstnummer ‘Shake Up Christmas’, welke gebruikt wordt in de commercial 'snow globe'. Naast een commercial komt er ook online advertising, zijn er mobiele applicaties, winkelvloerpromoties en themaverpakkingen.
De campagne wordt dinsdag 6 december, keurig na Sinterklaas, in Nederland gelanceerd. Een belangrijk onderdeel van de Nederlandse campagne is de samenwerking met 3FM Serious Request.
Coca-Cola zal proberen zoveel mogelijk mensen te laten doneren aan de inzamelactie.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftConsumenten kunnen dit doen door lege statiegeldflessen in te leveren, of door het verzenden van een speciale Snow Globe e-card via www.coca-cola.nl.
Voor iedere verzonden kaart doneert Coca-Cola 0,25 cent aan 3FM Serious Request.
De campagne zelf staat in het verlengde van ‘Open Happiness’ en wordt in 90 landen uitgerold.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee