Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Cola-Cola viert kerst met 3FM Serious Request

Coca-Cola laat zangeres Natasha Bedingfield optreden in de nieuwe, wereldwijde kerstcampagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bedingfield geeft voor Coca-Cola een draai aan het kerstnummer ‘Shake Up Christmas’, welke gebruikt wordt in de commercial 'snow globe'. Naast een commercial komt er ook online advertising, zijn er mobiele applicaties, winkelvloerpromoties en themaverpakkingen.

related partner content for mobile comes here
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De campagne wordt dinsdag 6 december, keurig na Sinterklaas, in Nederland gelanceerd. Een belangrijk onderdeel van de Nederlandse campagne is de samenwerking met 3FM Serious Request.
Coca-Cola zal proberen zoveel mogelijk mensen te laten doneren aan de inzamelactie.

Consumenten kunnen dit doen door lege statiegeldflessen in te leveren, of door het verzenden van een speciale Snow Globe e-card via www.coca-cola.nl.

Voor iedere verzonden kaart doneert Coca-Cola 0,25 cent aan 3FM Serious Request.

De campagne zelf staat in het verlengde van ‘Open Happiness’ en wordt in 90 landen uitgerold.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in