
In het voorjaar van 2012 kiest Heineken welke van de twee het wordt. Het gaat om de vijftien voor de brouwer belangrijkste markten, waaronder de VS, Groot-Brittannië, Rusland, Spanje en ook Nederland, hoewel in juni bekend werd dat Mindshare per direct de mediastrategie van alle Heineken – en Vrumona-merken in handen kreeg. Of Mindshare in Nederland daarmee vooruitloopt op de wereldwijde review, is niet bekend.
De review volgt na consolidatie van het creatieve account eerder dit jaar, toen Wieden + Kennedy als wereldwijd creatief bureau voor het Heineken-merk werd gekozen.
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur (28-38 uur)
CAOPAlexis Nasard, Heineken's chief commercial officer, zegt tegen Adage dat het doel van de review is 'de media performance te vergroten met betere strategie planning en executie.'
In de VS heeft Starcom MediaVest het account in handen. Voor Mindshare zou Heineken het eerste grote bieraccount in Amerika zijn.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee