Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken houdt internationale mediareview

Heineken wil het media-account wereldwijd consolideren bij één bureau(netwerk) en houdt een review. Daarvoor zijn alleen Starcom…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het voorjaar van 2012 kiest Heineken welke van de twee het wordt. Het gaat om de vijftien voor de brouwer belangrijkste markten, waaronder de VS, Groot-Brittannië, Rusland, Spanje en ook Nederland, hoewel in juni dat Mindshare per direct de mediastrategie van alle Heineken – en Vrumona-merken in handen kreeg. Of Mindshare in Nederland daarmee vooruitloopt op de wereldwijde review, is niet bekend.

De review volgt na consolidatie van het creatieve account eerder dit jaar, toen Wieden + Kennedy als wereldwijd creatief bureau voor het Heineken-merk werd gekozen.

Alexis Nasard, Heineken's chief commercial officer, zegt tegen Adage dat het doel van de review is 'de media performance te vergroten met betere strategie planning en executie.'

In de VS heeft Starcom MediaVest het account in handen. Voor Mindshare zou Heineken het eerste grote bieraccount in Amerika zijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in