Overslaan en naar de inhoud gaan

Call to action-advertising groeit

Call to action-advertising laat de komende jaren een sterke groei zien. Deze vorm van mobiele advertising zal 419 miljoen dollar waard zijn…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Call to action-advertising laat de komende jaren een sterke groei zien. Deze vorm van mobiele advertising zal 419 miljoen dollar waard zijn in 2012, zo voorspelt het Amerikaanse bedrijf .

related partner content for mobile comes here

Met call to action kan een mobiele beller meer informatie opvragen over een product of dienst en communiceren met een adverteerder, terwijl hij een advertentie bekijkt

‘Als entertainmentplatform moet de mobiele telefoon het nu nog afleggen tegen de televisie, maar op het gebied van communicatie is het mobieltje superieur. Het maakt het mogelijk om commercials buiten het huis te brengen en het creëert nieuwe vormen van advertising’, zo zegt Frank Dickson, chief research officer bij MultiMedia Intelligence.

Overige bevindingen:

  • De totale mobiele televisie en video-advertisingomzet, inclusief call to action, zal in 2012 meer dan 1 miljard bedragen
  • Call to action advertising zal zich het snelst ontwikkelen in Noord Amerika en Azië.
  • Inkomsten uit mobiele televisie- en video-abonnementen zullen in 2008 bijna 3,5 miljard dollar bedragen. In 2012 ligt dat bedrag op 14 miljard.
  • In 2012 woont tweederde van alle mobiele tv-abonnees in Azië.

Bron: MarketingCharts

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in