Bevlogenheid of aandachttrekkerij?
Woensdag 3 september 12.00 uur, performance kunstenaar Alice Newstead vertoont zich in de etalage van cosmeticaketen Lush in het Londense…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
People killed by sharks in 2007: 1. Sharks killed by people in 2007: 100.000.000. Duidelijker kan het standpunt niet zijn van Lush die met deze actie het Sea Shepherd Conservation Society steunt.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Op hetzelfde moment lanceert Lush de Shark Fin Soap, een stukje zeep met een (kartonnen) haaienvin.
Zeer bevlogen en errug groen zijn de mensen van Lush naar eigen zeggen.
Geloven jullie dat? Of is het een ordinaire reclamestunt? Of maakt het je niet uit want het is voor een goed doel?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid