Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlander wil geen relatie met bank

Bijna de helft van de Nederlanders stelt geen prijs op een innige band met een bank.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit een onderzoek van adviesbureau Boer & Croon. Aan het onderzoek naar relaties tussen klant en bank deden 1500 consumenten mee. Zij werden op basis van een aantal stellingen ingedeeld in vijf typen: de verfijnde productzoeker, de servicezoeker, de relatieklant, de vermogende relatieklant en de ongeïnteresseerde scepticus.

related partner content for mobile comes here

Ongeveer 49 procent stelt geen prijs op een band met zijn bank. Hiervan bleek 24 procent een ongeïnteresseerde scepticus te zijn die geen vertrouwen heeft in zijn bank.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in