Gratis of betaald marktonderzoek?
Webanalyse wordt een mainstreaminstrument voor marktonderzoek. Maar kun je daarbij beter kiezen voor de gratis diensten van Google of voor…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Bij het maken van een verantwoorde keus kunnen de volgende vragen helpen:
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
- Hoe groot is mijn budget? Google Analytics is goed voor starters. Wie meer geld te besteden heeft en hogere eisen stelt, is beter af met NedStat of Omniture.
- Hoeveel details wil ik? NedStat en Omniture geven meer details dan Google.
- Met welk instrument kan ik de data het beste analyseren? (Dat ligt aan wat voor soort informatie je zoekt: een kwestie van vergelijken dus.)
- Hoe ingewikkeld is het installeren van het programma?
Bron: Marketing Direct
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid