Overslaan en naar de inhoud gaan

Burger King's CoqRoq

Kunt u zich de extreem succesvolle viral campagne Subservient Chicken van Burger King nog herinneren? Interactief reclamebureau Crispin…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Kunt u zich de extreem succesvolle viral campagne Subservient Chicken van Burger King nog herinneren? Interactief reclamebureau Crispin Porter + Bokusky uit Miami heeft weer een nieuw concept voor Burger King gelanceerd:

related partner content for mobile comes here

Wederom is Crispin Porter er in geslaagd om een product als BK Chicken Fries spraakmakend te introduceren. Op CoqRoq.com maakt de bezoeker kennis met een fictieve rockgroep CoqRoq, schokkende foto's van groupies, ringtones en natuurlijk met de nieuwe BK Chicken Fries.

Uiteraard is er de eerste dag al weer een rel losgebarsten vanwege de groffe aard van de foto's. Zo creëert Crispin Porter weer een enorme buzz rondom het merk Burger King.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in