
Kunt u zich de extreem succesvolle viral campagne Subservient Chicken van Burger King nog herinneren? Interactief reclamebureau Crispin Porter + Bokusky uit Miami heeft weer een nieuw concept voor Burger King gelanceerd: CoqRoq.com.
Wederom is Crispin Porter er in geslaagd om een product als BK Chicken Fries spraakmakend te introduceren. Op CoqRoq.com maakt de bezoeker kennis met een fictieve rockgroep CoqRoq, schokkende foto's van groupies, ringtones en natuurlijk met de nieuwe BK Chicken Fries.
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeSpecialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBUiteraard is er de eerste dag al weer een rel losgebarsten vanwege de groffe aard van de foto's. Zo creëert Crispin Porter weer een enorme buzz rondom het merk Burger King.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee