Overslaan en naar de inhoud gaan

Waarom TomTom de wereld verovert

Gastcolumnist Geert-Jan Smits
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wat doet de gemiddelde internetter het meest? Zoeken naar de weg!
84% van de internetgebruiker rapporteert deze activiteit, aldus
Hiermee is het de tweede meest gerapporteerde activiteit op internet. (Na het versturen van e-mails en het gebruiken van een zoekmachine)

related partner content for mobile comes here

De bekendste online wegwijzers in Nederland zijn www.locatienet.nl en www.anwb.nl
Probleem is dat ik de uitgeprinte routebeschrijving van deze websites nooit begreep waardoor ik regelmatig verkeerd reed. Probeer het maar eens: zoek de weg van Amsterdam (postcode 1091GH) naar Schalkhaar (postcode 7433CA). De getoonde route is voor de gemiddelde leek abacadabra.

TomTom biedt uitkomst
Nooit meer zoeken naar de weg op internet . TomTom en de zijnen bieden een prima oplossing.
Ondanks een vernietigend rapport van zakenbank , is de koers de laaste tijd fors gestegen. (rond de 21 euro - met als introductiekoers 17,50). Ik geloof in TomTom, meer nog dan in de andere navigatiesystemen. Want het is de 'Apple' van de routemachines. Volg de koers op

De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik 15 aandelen heb van TomTom. Maar ook bij 200% koersstijging zal ik er niet rijk van worden.

Maar wat vind jij? Gaat ons Mokumse TomTom de wereld veroveren?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in