Titels en logo nieuwe AD bekend
De nieuwe uitgeverij van Wegener en PCM Uitgevers waarin het Algemeen Dagblad en zeven regionale titels samen gaan, heeft vrijdag het logo…
Jan Bonjer, hoofdredacteur van het nieuwe AD: ‘Het nieuwe logo is het eerste visuele resultaat van de nieuwe krant. Wij verwachten dat het nieuwe logo dat nu innovatief is, snel een klassieker zal worden, waarmee velen zich verbonden voelen.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het logo moet aansluiten bij de waarden van de nieuwe krant (persoonlijk, vernieuwend en deskundig) en is herkenbaar voor de lezer, die tevens is betrokken bij de totstandkoming. De makers noemen het logo rustig, maar tegelijkertijd krachtig en aanwezig. ‘Het is serieus, maar wel optimistisch en vooruitstrevend.’
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaHet logo is ontworpen door Studio Dumbar uit Rotterdam.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid