Overslaan en naar de inhoud gaan

Ster verwacht geen grote verschuivingen

De Ster verwacht niet dat de komst van tv-zender Talpa een aardverschuiving binnen het medialandschap teweeg zal brengen. Directeur…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Buurman: ‘We verkennen de mogelijkheden om reclame te maken op onze digitale kanalen. Daarnaast blijkt telkens weer dat reclamemakers bij ons risicoloos kunnen investeren omdat het bereik bij ons redelijk constant is.'

related partner content for mobile comes here

Ze erkent dat er nauwelijks rek zit in de reclamebudgetten. De komst van Talpa zal dus zeker gevolgen hebben. ‘Elke tv-zender zal er een beetje last van hebben. Talpa is geen concurrent die je moet onderschatten. Maar de verschillende sterren die ze daar hebben aangetrokken moeten het op het nieuwe net nog gaan waarmaken.'

Buurman denkt dat de sterke zondagavond van Nederland 2 verder gehandhaafd blijft met Studio Sport, drama en de serie Spoed die nu om 19.00 wordt neergezet.
De publieke zenders lijken ook belangrijk te zijn voor adverteerders die mensen willen bereiken die nauwelijks televisie kijken. Uit onderzoek komt naar voren dat deze 'lichte kijkers', als ze wel de tv aanzetten, meestal op de publieke netten afstemmen (ANP).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in