Overslaan en naar de inhoud gaan

Britse kipverkoop lijdt niet onder Jamie’s kippenactie

De grootste Britse supermarktketen Tesco beweert dat de verkoop van kip vooralsnog niet heeft geleden onder het spraakmakend tv-optreden…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het nieuwe programma liet ‘the naked chef’ mannelijke kuikens verstikken door een combinatie van koolmonoxide en kooldioxide. Oliver wilde hiermee de studiogasten en de kijkers attenderen op de manier waarop er met kippen wordt omgesprongen in de bio-industrie. Haantjes zijn daarin geen lang leven beschoren, omdat ze geen eieren leggen en te weinig vlees geven.

related partner content for mobile comes here

Volgens de website is de kipverkoop in Groot-Brittannië niet teruggelopen sinds de actie van de televisiekok. Volgens een Tesco-woordvoerster lag de dagelijkse kipomzet de afgelopen dagen zeven procent hoger dan in november vorig jaar. (MarketingTribune)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in