Overslaan en naar de inhoud gaan

SBS kiest voor AdLink

SBS Interactieve Media kiest per 1 januari 2008 voor AdLINK Internet Media voor de exclusieve verkoop van de banner-advertising op het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het SBS-netwerk bestaat onder andere uit de zendersites en programmasites zoals . SBS Interactieve Media gaat zich bezig houden met de ontwikkeling en commerciële exploitatie van interactieve online concepten, waaronder contentintegratie, co-branded websites en diverse vormen van interactieve direct marketing, zoals e-mail marketing en lead-generation concepten.

related partner content for mobile comes here

Volgens Jeroen Verbeek, directeur SBS Interactieve Media, bleek de ambitie van AdLink in een pitch het beste aan te sluiten bij die van het mediabedrijf.

AdLink maakt verder bekend dat AdLink Media, de digitale marketingtak, een samenwerking is aangegaan met de AOL-portals in Italië, Zweden, Spanje en Nederland. AdLink Media is door deze samenwerking actief als verkooporgaan van online advertenties voor AOL-portals in vier Europese landen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in