SBS kiest voor AdLink
Het SBS-netwerk bestaat onder andere uit de zendersites en programmasites zoals HartvanNederland.nl. SBS Interactieve Media gaat zich bezig houden met de ontwikkeling en commerciële exploitatie van interactieve online concepten, waaronder contentintegratie, co-branded websites en diverse vormen van interactieve direct marketing, zoals e-mail marketing en lead-generation concepten.
Volgens Jeroen Verbeek, directeur SBS Interactieve Media, bleek de ambitie van AdLink in een pitch het beste aan te sluiten bij die van het mediabedrijf.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaAdLink maakt verder bekend dat AdLink Media, de digitale marketingtak, een samenwerking is aangegaan met de AOL-portals in Italië, Zweden, Spanje en Nederland. AdLink Media is door deze samenwerking actief als verkooporgaan van online advertenties voor AOL-portals in vier Europese landen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid