Overslaan en naar de inhoud gaan

Boordevol Innovatie

door gastblogger Jack Stroeken, Innovaction
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

door gastblogger Jack Stroeken,

related partner content for mobile comes here

Mona Boordevol was afgelopen jaar de beste innovatie in fast moving land volgens IRI onderzoek. Zelfs de beste innovatie van de afgelopen 6 jaar.

Niet alleen boordevol zuivel dus, maar ook boordevol omzet (>350.000 per week). En daar blijft het niet bij: de top 5 was ook nog eens boordevol Campina (3 producten). Ook andere grote food merken waren het afgelopen jaar succesvol.

Het lijkt erop dat de grote merken steeds meer voor innovatie kiezen als dé manier om consument en retailer te binden. Zo kiest Campina niet meer voor corporate merkcampagnes maar des te meer voor campagnes die producten en innovaties ondersteunen. En blijkbaar met succes.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in