Overslaan en naar de inhoud gaan

Bolletje naar Havas Lemz voor nieuwe strategie

Het eerste werk is vanaf nu te zien: een commercial voor de Lichte Crackers.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Na een bureauoriëntatie is Havas Lemz aan de slag voor Bolletje. Het creatieve account zat voorheen bij Etcetera.

Centraal in de nieuwe strategie staat het bakkersambacht van de bakkers van Bolletje en hun inventiviteit. De bakkers hebben altijd een eigentijds antwoord op de behoeften van Nederlandse consumenten. Met natuurlijke producten die voedzaam, verantwoord en verrassend zijn.

In de campagne richten mensen zich rechtstreeks tot Bolletje. De vraag is voor de bakkers het startsein om aan de slag te gaan en met het perfecte product terug te komen. Zoals de nieuwe Lichte Crackers.
 
In de komende tijd wordt verder invulling gegeven aan de strategie en campagne, samen met Millford - dat sinds vorig jaar voor Bolletje werkt - en Mediaxplain*.
 

related partner content for mobile comes here



Credits:
Creative agency: Havas Lemz
Verantwoordelijk bij klant: Sándor van Mil
Agency Producer: Vanessa Janssen
Regie: Sven Super
Productiemaatschappij: In Case of Fire
Producer: Arjan Oosterveen
D.O.P.: Rutger Storm                   
Offline montage: Marc Bechtold - Kapsalon editing & hard cuts
Postproductie: Postoffice Amsterdam
Sound: Kees Kroot - Soundcircus
Casting: Groen Casting
Mediabureau: Mediaxplain*
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in