Paul Haenen prijst Pricewise aan
In verschillende commercials komen alle mis(ver)standen en voor(oor)delen aan bod rondom energie en verzekeringen, en het vergelijken ervan.


In de Pricewise commercials die sinds vorige week op tv zijn te zien, heeft Paul Haenen een dubbele hoofdrol als Bob en Emmy. Het zijn karakters die in de jaren negentig te zien waren bij de VPRO.
Pricewise is een vergelijkingssite die zich richt op deals voor de vaste lasten. 'De missie is markten en aanbieders scherp te houden. Zo komen consumenten zoals Emmy in de ‘driving seat’.'
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De commercials zijn een directe creatieve samenwerking tussen Pricewise (Giscard Monod de Froideville, freelance Chief Customer Officer/inhouse creative), Paul Haenen en Hans Jonkers (regisseur).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid