Overslaan en naar de inhoud gaan

BNR Nieuwsradio blijft bij The Oddshop na bureaucompetitie

De radiozender schreef een pitch uit, waarna is besloten de bestaande bureau-klantrelatie met reclamebureau The Oddshop te handhaven.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

BNR Nieuwsradio is van plan om zijn merkvisie aan te scherpen. De enige commerciële nieuwszender van Nederland profileert zich onder hoofdredacteur Sjors Fröhlich als algemene nieuwszender, naast de puur financiële en economische berichtgeving. Daarmee wil de zender een breder publiek aantrekken. BNR Nieuwsradio zal dit voorjaar met een nieuwe campagne naar buiten treden.

related partner content for mobile comes here

Op basis hiervan is er een bureaucompetitie geweest, waarna is besloten de relatie met The Oddshop in stand te houden. De heroriëntatie van het merk BNR Nieuwsradio is begeleid en afgerond door BSUR Consulting.

Kevin la Grand, marketing manager FD Mediagroep: &;De relatie met The Oddshop is tot nu toe altijd plezierig en professioneel geweest. Na onze aanscherping van redactieformule en merkvisie, leek het ons zinnig toch ook ons licht eens elders op te steken. Het doet ons plezier dat ons huidige bureau, The Oddshop, met voorstellen kwam die het beste aansluiten op ons aangescherpte merkprofiel. Ook hun kracht op het gebied van merk-activatie kwam het sterkst naar voren. Wij gaan daarom in volle overtuiging met hen door.&;

Oscar Hamming, managing director The Oddshop: &;Wij houden van het merk BNR Nieuwsradio en hebben al enige tijd kunnen volgen hoe de nieuwe redactieformule aanslaat. Wij zijn blij dat we ook in de volgende uitdagende fase rond de merkuitbouw de partner van BNR Nieuwsradio mogen zijn.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in