Blowkwartet nieuwe manier om jongeren te bereiken
Jongerencommunicatiebureau Keesie heeft een kwartetspel ontwikkeld om jongeren te informeren over cannabisgebruik.
Keesie ontwikkelde het kwartet voor de nieuwste voorlichtingscampagne van het Trimbos Instituut dat zich richt op jongeren van 14 tot en met 18 jaar. Het is zowel bedoeld voor jongeren die niet blowen als voor jongeren die experimenteren of regelmatig cannabis gebruiken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
"Traditionele marketingcampagnes hebben hun langste tijd gehad", zegt Bas Westerweel, een van de oprichters en directeuren van Keesie. "Jongeren bereik je niet langer met éénrichtingscommunicatie en met de traditionele communicatiemiddelen. Veel effectiever is het om je werkelijk te verdiepen in wat er leeft onder jongeren en te proberen ze zo ver te krijgen dat ze je in hun wereld toelaten en uitnodigen."
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid