Overslaan en naar de inhoud gaan

Blowkwartet nieuwe manier om jongeren te bereiken

Jongerencommunicatiebureau Keesie heeft een kwartetspel ontwikkeld om jongeren te informeren over cannabisgebruik.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Keesie ontwikkelde het kwartet voor de nieuwste voorlichtingscampagne van het Trimbos Instituut dat zich richt op jongeren van 14 tot en met 18 jaar. Het is zowel bedoeld voor jongeren die niet blowen als voor jongeren die experimenteren of regelmatig cannabis gebruiken.

related partner content for mobile comes here

"Traditionele marketingcampagnes hebben hun langste tijd gehad", zegt Bas Westerweel, een van de oprichters en directeuren van Keesie. "Jongeren bereik je niet langer met éénrichtingscommunicatie en met de traditionele communicatiemiddelen. Veel effectiever is het om je werkelijk te verdiepen in wat er leeft onder jongeren en te proberen ze zo ver te krijgen dat ze je in hun wereld toelaten en uitnodigen."

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in