Overslaan en naar de inhoud gaan

Benjamin gaat verder als Be positive

Het bijna 86 jaar oude Rotterdamse bureau Benjamin wordt opgenomen in een geheel nieuw internationaal netwerk en krijgt als nieuwe naam Be…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Be positive-netwerk wordt geleid door een centrale organisatie in Londen en heeft behalve in Rotterdam al vestigingen in België en Polen. Daar komen in snel tempo nieuwe steden bij, zegt directeur Bart Jansen. ‘De doelstelling is om binnen drie jaar in 20 Europese landen vertegenwoordigingen te hebben.’

related partner content for mobile comes here

‘De samenwerkende bureaus maakten eerder deel uit, net als wij, van Advertising Marketing International Network/Amin. Grotere klanten vinden dat te onzeker, deze samenwerkingsvorm wordt niet altijd serieus genoeg genomen. En we moesten wat doen. Als je terugkijkt dan blijken de meeste verloren gegane klanten zich aan te hebben gesloten bij internationale bureaunetwerken,’ aldus Jansen.

Be positive International, dat al diverse paneuropese klanten behandelt, neemt een belang in de Rotterdamse vestiging, dat op zijn beurt weer een belang verwerft in de Londense vestiging. Het ‘buitenlandse’ belang in de Nederlandse vestiging moet in vier jaar groeien tot 49 pct. Voorheen Benjamin telt 16 medewerkers (14 fte’s), binnen het netwerk zijn dat er rond de 130. Ook in New York is er een vestiging.

Er is volgens Jansen overigens geen enkele relatie met de moeilijkheden van anderhalf jaar geleden toen Benjamin een doorstart maakte. ‘We waren er al veel langer mee bezig.’ (In weekblad Adformatie werd vandaag per abuis gemeld dat de doorstart augustus dit jaar plaatsvond).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in