Benjamin gaat verder als Be positive
Het Be positive-netwerk wordt geleid door een centrale organisatie in Londen en heeft behalve in Rotterdam al vestigingen in België en Polen. Daar komen in snel tempo nieuwe steden bij, zegt directeur Bart Jansen. ‘De doelstelling is om binnen drie jaar in 20 Europese landen vertegenwoordigingen te hebben.’
‘De samenwerkende bureaus maakten eerder deel uit, net als wij, van Advertising Marketing International Network/Amin. Grotere klanten vinden dat te onzeker, deze samenwerkingsvorm wordt niet altijd serieus genoeg genomen. En we moesten wat doen. Als je terugkijkt dan blijken de meeste verloren gegane klanten zich aan te hebben gesloten bij internationale bureaunetwerken,’ aldus Jansen.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisBe positive International, dat al diverse paneuropese klanten behandelt, neemt een belang in de Rotterdamse vestiging, dat op zijn beurt weer een belang verwerft in de Londense vestiging. Het ‘buitenlandse’ belang in de Nederlandse vestiging moet in vier jaar groeien tot 49 pct. Voorheen Benjamin telt 16 medewerkers (14 fte’s), binnen het netwerk zijn dat er rond de 130. Ook in New York is er een vestiging.
Er is volgens Jansen overigens geen enkele relatie met de moeilijkheden van anderhalf jaar geleden toen Benjamin een doorstart maakte. ‘We waren er al veel langer mee bezig.’ (In weekblad Adformatie werd vandaag per abuis gemeld dat de doorstart augustus dit jaar plaatsvond).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid