
Naast het grote televisie scherm werden bij dit WK wederom meer wedstrijden op andere devices bekeken. Zie hier een overzicht van het WK mediagebruik:
- 35% van consumenten heeft aangegeven tijdens de voetbal wedstrijden ook hun mobiel te gebruiken.
- Consumenten gaven aan dat zij de highlights van gespeelde wedstrijden vooral op hun PC nogmaals bekeken (63% PC, 25% tablet, 23% smartphone).
- 59% geeft aan dat door gebruik van meerdere devices , zij meer wedstrijden hebben kunnen kijken.
- 54% heeft aangegeven hele wedstrijden via online video te gaan kijken
- Live online streaming voetbal kijken werd gekeken op PC (33%), Tablet (22%), Connected TV(13%) en smartphone (11%).
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftBron: Yume, IAB
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee