24Talk – De impact van coronamaatregelen op Karwei
Ook in bijzondere tijden bundelen BVA, VEA & Adformatie hun krachten tijdens 24Festival, de combinatie van het congres MarketingLive! en de Effie Awards Show.
Lees meerDoor de verscherping van de (beperkende) maatregelen rondom COVID-19 wordt het 24Festival volledig digitaal én zonder fysieke bezoekers. De diverse onderdelen van het programma worden omgebouwd tot een digitaal aantrekkelijk programma en uitgezonden door de diverse platformen van de organiserende partijen VEA, BVA en Adformatie.
Dick van der Lecq, voorzitter 24Festival: ‘We zijn supertrots dat we het meest prestigieuze marketingevent in deze vorm door kunnen laten aan, en daarbij toegankelijker maken dan ooit.’
24Festival is hèt jaarlijkse evenement waar professionals in reclame, communicatie, marketing en design elkaar ontmoeten en inspireren. 24Festival, voorheen bekend als de 24 uur van de Reclame, is een initiatief van de VEA (Vereniging van Communicatie Adviesbureaus) en BVA (Bond van Adverteerders) in samenwerking met Adformatie.
De coronamaatregelen van half maart 2020 hadden een grote impact op Karwei. De nieuwe campagnes die in samenwerking met TBWA\Neboko en New Growth Strategies werden gemaakt en gepland stonden rondom de herpositionering en de nieuwe pay-off: De bouwmarkt met smaak- werden stop gezet in verband met de dreigende sluiting van de bouwmarkten. Karwei is onderdeel van Intergamma en in België moest GAMMA België helaas zijn deuren tijdelijk sluiten.
In deze 24talk gaat Mariëlle Rooswinkel, manager marketing communicatie en formule van Karwei, in gesprek met Marion Kuiper, client partner bij dentsu, over de impact die dit had op onder andere hun samenwerking en de uitdagingen waar we voor stonden.
Tot slot praten we verder over de ideale media-mix van Karwei en de veranderingen daarbinnen de afgelopen maanden. Wist jij bijvoorbeeld dat Karwei maandelijks 6 miljoen kijkers bereikt via Pinterest? En inmiddels 250.000 fans heeft op Instagram? Daarmee zijn ze de grootste in wooninspiratie.
Ook in bijzondere tijden bundelen BVA, VEA & Adformatie hun krachten tijdens 24Festival, de combinatie van het congres MarketingLive! en de Effie Awards Show.
Lees meerDoor de verscherping van de (beperkende) maatregelen rondom COVID-19 wordt het 24Festival volledig digitaal én zonder fysieke bezoekers. De diverse onderdelen van het programma worden omgebouwd tot een digitaal aantrekkelijk programma en uitgezonden door de diverse platformen van de organiserende partijen VEA, BVA en Adformatie.
Dick van der Lecq, voorzitter 24Festival: ‘We zijn supertrots dat we het meest prestigieuze marketingevent in deze vorm door kunnen laten aan, en daarbij toegankelijker maken dan ooit.’
24Festival is hèt jaarlijkse evenement waar professionals in reclame, communicatie, marketing en design elkaar ontmoeten en inspireren. 24Festival, voorheen bekend als de 24 uur van de Reclame, is een initiatief van de VEA (Vereniging van Communicatie Adviesbureaus) en BVA (Bond van Adverteerders) in samenwerking met Adformatie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid