Overslaan en naar de inhoud gaan

2010: Infobesitas, sociale media-breaks en moslimpunk

In 2010 zal de informatie-overload langzaamaan leiden tot infobesitas (de nieuwe ziekte van deze tijd), worden controllers helemaal…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

aldus YoungWorks, die middels de 10 jongerentrends van 2010 voorspelt:

related partner content for mobile comes here

1. Infobesitas
Overload aan informatie. F5 is de favoriete knop van een informatie-junkie.

2.
Stiekem wegscheuren in pa's auto is er niet meer bij.

3.
Gamen zonder controller wordt de toekomst.

4. Het maakbare lichaam goes extreme
Van elfenoortjes, oogjuwelen tot toothtattoos.

5. Vrolijke vrekken
In tijden van crisis zijn de Zeeman-boxershorts de hippe accessoire boven je skinny jeans.

6. Eco-seks
Milieuvriendelijke condooms met FSC-keurmerk.

7. Geen rookpauzes maar social media-breaks
Pauze met Facebook op je smartphone.

8. De kuif is terug
Hoe hoger, hoe beter. David en Rihanna geven het goede voorbeeld.

9. Taqwacore
Een nieuw muziekgenre is een feit: Moslimpunk.

10. Regiolect
Mengelmoes van dialect, Nederlands en streettaal.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in