Overslaan en naar de inhoud gaan

Ook D&D stapt uit ING-pitch

Nadat eerder Leukwerkt Worldwide uit de pitch van ING stapte, heeft ook Doom&Dickson zich ­terug­getrokken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reden voor deze ­beslissing is dat bestaande klant Ohra con­flicterende belangen ziet wanneer het bureau ook voor ING zou gaan werken. Robert van Dijk, client services director Doom&Dickson: ‘We hadden ING meteen al verteld dat we alleen mee zouden doen aan de pitch als Ohra geen bezwaren zag. Maar voordat we goed met Ohra hadden gesproken, bracht de bank het nieuws al naar buiten. Ohra verbood ons niet om mee te doen aan de pitch, maar zag wel concurrerende productgroepen. Daarom zijn we eruit gestapt. Wij kiezen voor onze goede klant Ohra.’

related partner content for mobile comes here

ING-woordvoerder Harold Reusken reageert: ‘We vinden het heel jammer. Wij wisten dat Doom & Dickson Ohra als klant had maar wij zagen daar geen probleem in. Net zoals we bewust ­Leukwerkt en D&D gevraagd hebben voor deze pitch, zien wij Selmore en UbachsWisbrun/JWT als bureaus die ons verder kunnen helpen in de volgende stap in onze communicatie als gevolg van de veranderde marktomstandigheden. Daarom zien we geen aanleiding om nieuwe bureaus aan dit lijstje toe te voegen. We gaan gewoon verder met Selmore en Ubachs­Wisbrun/JWT.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in