Overslaan en naar de inhoud gaan

Etcetera-groep lanceert delete2009.nl

Etcetera-groep heeft de site Delete2009.nl geïntroduceerd waarop mensen definitief afscheid kunnen nemen van slechte herinneringen aan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Etcetera-groep heeft de site geïntroduceerd waarop mensen definitief afscheid kunnen nemen van slechte herinneringen aan 2009.

related partner content for mobile comes here

Op de website kunnen mensen beelden met toelichting uploaden van alles wat hen stoorde in 2009. Op 1 januari wordt de site en de server met militaire middelen tot ontploffing gebracht, zodat het nieuwe jaar 'fris' kan worden begonnen. 'Uit onderzoek weten we dat mensen hun slechte herinneringen aan 2009 liever kwijt dan rijk zijn, rijk is in dit verband sowieso niet het goede woord', zegt Peter van Leeuwen van Etcetera . 'Sommigen zouden 2009 er als het ware in z'n geheel uit willen knippen. Met Delete2009 bieden we een plek om die negatieve ballast officieel overboord te zetten. Eerste waarnemingen leren ons dat het therapeutisch werkt. Mensen zijn ronduit opgelucht en gaan weer fris en fruitig het nieuwe jaar in.'

Bezoekers aan de site wordt gevraagd een vrijwillige bijdrage van 1 euro te doen aan Orange Babies. Delete2009.nl is een gezamenlijke inspanning van Etcetera, Van Wanten Etcetera, Red Urban, Databay en Creative Venue.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in