Overslaan en naar de inhoud gaan

Pinc bekroond met ExpoJaarprijs

De organisatie van het jaarlijkse congres over creativiteit Pinc is gisteravond bekroond met de ExpoJaarprijs.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jury koos Pinc unaniem tot winnaar in de 'special category', een van de vijf categoriën waarvoor prijzen werden toegekend. Waardering is er voor 'het doordachte programma van het congres dat zonder commerciële aanleiding en zonder vast onderwerp, al tien jaar het event is, waarbij nieuwsgierigheid als drijfveer dient en inspiratie als motivatie.'

related partner content for mobile comes here

De ExpoJaarprijzen werden gisteravond uigereikt tijdens een feestelijke bijeenkomst in het Eliseum van de Amsterdam Rai. De andere winnaars zijn:

-Art Amsterdam in de categorie Beste beurs- of eventconcept business-to-consumer.
De jury prees de winnaar om tegen de markt in durf te tonen.

-InfraTech 2009 in de categorie Beste beurs- of eventconcept business-to-business.
De jury roemt het lef om een beursformule volledig om te gooien.

-Koninklijke Landmacht (voor haar deelname aan de Huishoudbeurs) in de categorie Beste beurs- of eventdeelname business-to-consumer.
Doorslaggevend voor de jury was het 'out-of-the-box denken' dat het defensieonderdeel met haar beursdeelname heeft getoond. '

-Centric (voor deelname aan Overheid & ICT) in de categorie Beste beurs- of evendeelname business-to-business
'Een bijzonder opvallende -recyclebare - beursstand en innovatieve virtuele productpresentaties.'

De Nationale ExpoJaarprijs bekroont onderscheidende live communicatieprojecten als beurzen en evenementen en beurs- en eventdeelnames.
Uit een ter plekke gehouden enquête bleek de branche veel vertrouwen te hebben in de overlevingskansen van dit medium. De respondenten signaleren een stijgende behoefte aan persoonsgerichte communicatie in het huidige online informatietijdperk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in