Overslaan en naar de inhoud gaan

11 vragen aan de baas van Bacardi-Martini Europe

Kan je sterkedrankmerken wel verantwoord marketen? En wat zijn de groeigeheimen van Bacardi-Martini?
Miniatuurvoorbeeld
Francis Debeuckelaere
© Bacardi-Martini
Miniatuurvoorbeeld
Francis Debeuckelaere
© Bacardi-Martini

Recent was Francis Debeuckelaere, het uit België afkomstige hoofd van Bacardi-Martini Europa, in Amsterdam om acte de présence te geven bij de opening van een pop-up ruimte, die onder het motto ‘Stir creativity’ door kunstenaars Selwyn Senatori en Arjan Boeve werd omgetoverd tot één groot kunstwerk. De betrokken brand uit het (omvangrijke) portfolio van Bacardi-Martine was gin-merk Bombay Sapphire.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in