Overslaan en naar de inhoud gaan

Martijn van Daalen (ID&T): ‘Maar weinig merken kunnen generaties Y en Z echt raken’

CCO ID&T Groep over geo-typen, purpose marketing, creativiteit en merkbeleving. En over de gevolgen van de lockdowns voor zijn industrie.
Defqon1
ID&T event Defqon1
© ID&T
Defqon1
ID&T event Defqon1
© ID&T

Met jaarlijks meer dan 1,4 miljoen festivalbezoekers, een digitaal platform met meer dan 1 miljoen members, miljoenen volgers op social media en 850.000 websitebezoekers per maand weet ID&T wat de ‘lastige’ generaties Y en Z willen en hoe ze die kunnen bereiken. Maar deze informatie delen ze niet met iedere adverteerder. Cco Martijn van Daalen over geo-typen, purpose marketing, creativiteit en merkbeleving.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in