Zilveren Euro Effie voor W+K Amsterdam
Foto: Grey Emea werd met 3 Effies Agency of the Year.
W+K Amsterdam won de zilveren Effie voor de campagne Fifa 13 ‘Join the Club’ voor Electronic Arts.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisIn totaal werden 19 Euro Effies uitgereikt waarvan er 9 naar Duitsland gingen. Groot-Brittannie won 3 Effies en Denemarken 2. Grey EMEA werd voor de tweede keer op rij (zesde keer ooit) Agency of the Year. Er werd geen Grand Prix uitgereikt dit jaar, wel kreeg de ‘Stratos jump’ van Ogilvy & Mather een eervolle vermelding.
Goud ging naar:
- The Brooklyn Brothers & Islenska voor “Honorary Islander”
- Geometry Global en VisitScotland voor “Brave”
- Ogilvy & Mather en Reed Messe Vienna voor Model Makers Fair campaign “Stratos Jump”
- VCCP en easyJet voor “Europe by easyJet”
- UncleGrey en Bestseller voor ONLY’s merk re-launch “The Liberation”.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid